Dag 6 - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Esther Margaretha Degeling - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Esther Margaretha Degeling - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: estherinnoorwegen

Blijf op de hoogte en volg Esther Margaretha

01 Mei 2011 | Noorwegen, Trondheim

Heijaa alle sammen!

Dag 6 alweer!! ( van de 51 dagen :) )
Als je het snel zegt, valt het best mee! Hihi

Ja, nu verwachten juillie natuurlijk weeer dat ik weer "spannend" verhaal op ga hangen. Maar eigenlijk heb ik lekker helemaal niets gedaan!
Kirsti en Natalie gingen naar Mac om half 1. Maar ik was pas om kwart over 12 wakker, Dus ik hoefde niet :P

Ik heb werkelijk de hele dag op de computer gezeten vanaf kwart over 12. Ik moest even bijkomen van gister. Ik was gister, zoals jullie vast gelezen hebben best laat geworden.

Morgen begin ik met me stage. Best spannend. Ik hoop echt dat het een leuke stage is! Dan gaat de tijd zoveel sneller. Maar stiekem moet ik toegeven, dat de tijd nu al vrij snel gaat. Maar ik mis het thuis. Het is thuis zo veel anders als hier. En jessie, die mis ik het aller, aller, allermeest!!
Ik zou willen dat ik heb nu even lekker stevig kon knuffelen!
maarjaaaa, nog ander halve maand wachten.
Hmm. Anderhalve maand klinkt langer als 6 weken:D haha. Dus vanaf nu is het 6 weken en niet anderhalve maand!

Ik zit nu eigenlijk te wachten op een e-mail van me ouders. Maarja dat typen gaat natuurlijk niet zo snel!!
Ik vind het fijn dat er internet is. En ik zou echt niet zonder kunnen hoor! Dan had ik wanhoop naar huis gerend!!

Maargoed, zoals ik al zei, morgen me stage. Ik moet om 9 uur beginnen en ik moet tot 5 uur. Er werken alleen vrouwen in de winkel. Dus dat word een kippenhok! ik zal morgen een foto maken van de winkel en natuurlijk van het bloemwerk. Ik weet niet of ik al mag maken, maar dat zien we dan wel. Ik hoop het, want anders gaat de tijd alsnog niet snel! :P

Dinsdag hebben we een verjaardag van een vriendin van Natalie, tenminste dat begreep ik eruit. Het gebeurt namelijk wel meer dat we elkaar niet zo erg begrijpen.
Jeetjee! weet je wat ik net hoor!!
Ik MOET morgen broodjes meenemen naar me stage. Als ik namelijk niet eet, ontslaan ze je hier! Dat is toch raar?
anyway, donderdag gaan we naar de verjaardag van Natalie der opa en vrijdag weet ik het nog niet. Dan zijn we zowat alweer een week verder.

Zo, ik heb weer wat aan elkaar gelult. Best veel eigenlijk voor een nutteloze dag! xD

Ha det!!
Esther

  • 02 Mei 2011 - 10:46

    Esther:

    Mocht het met de bloemen niks worden, dan kun je altijd nog schrijfster worden. Je vult gewoon een boek met 437 bladzijden, en VOILA!!! Een bestseller.
    Ik hoop voor jou dat je verslagen straks korter zullen worden. Niet dat ik het niet leuk vindt, integendeel zelfs, maar dat betekend dat je het heeeeeel druk hebt met je stage en andere leuke dingen.
    Vreemd.. als je niet eet kun je ontslagen worden. Maar ja, het is ook wel weer een gezonde regel eigenlijk.
    Ik vind 44 dagen trouwens NOG korter klinken dan 6 weken. Alleen ik hoop voor jou dat deze 6 weken straks omvliegen.
    Op het moment dat ik dit schrijf, zit je waarschijnlijk aan je verplichte broodje op je stage.
    Ik ben daarom heeeeeel erg benieuwd hoe je het vond. Alvast een dikke knuffel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Mijn buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2011

Dag 10

04 Mei 2011

Dag 9

03 Mei 2011

Dag 8

02 Mei 2011

Dag 7

01 Mei 2011

Dag 6
Esther Margaretha

VELKOMMEN TIL NORGE! Hei alle sammen! ( Hey allemaal! ) Ik ben Esther Degeling en ik ben 19 jaar oud. Ik ga voor mijn studie 7 weken naar Noorwegen om daar stage te lopen en nog meer op te steken over het vak. Op deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden over wat ik allemaal doe en meemaak. Med venlig hilsen, ( Met vriendelijke groet, ) Esther Degeling

Actief sinds 22 April 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 7664

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 07 Mei 2011

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: