Dag 8 - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Esther Margaretha Degeling - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Esther Margaretha Degeling - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: estherinnoorwegen

Blijf op de hoogte en volg Esther Margaretha

03 Mei 2011 | Noorwegen, Trondheim

Hei alle Sammen!

Ik zit totaal niet lekker in me vel, en ik heb de hele dag door jankbuien.
Ik wil zo graag naar huis!
Gelukkig kan ik jullie en mezelf mededelen dat ik 4 dagen eerder terug kom. Ik kom nu op 11 juni terug.

Vandaag heb ik weer stage gehad en de tijd ging echt zoo traag!
Ik ben ook ingestoord s'middags en toen heb ik huilend me vader opgebeld. Me weerstand is echt kut. Ik eet niet goed en ik val alleen maar af. Er word hier niet gekookt ofzo. Dus ik heb net maar ff een Quarter Pounder naar binnen gewerkt. Je moet toch iets als je staat te shacken op je benen.
Vandaag heb ik geleefd op die hapjes brood met bedorve kipfilet en 1 sinaasappel en 2 yogurtjes. Wat een Feestmaal!
Ik ben nu op dit moment heeeeeeel blij met lofschotel of bloemkool. Maarja dat zit er voorlopig nog niet in.

Goed! Me stagedag was opzich wel leuk hoor. Het was lekker druk in de winkel. Ik baal er alleen van dat sommige mensen weigeren engels te praten als ik ze vriendelijk verzoek ( in het noors ) Dat ik niet zo goed noors spreek en als ze geholpen willen worden ( en mijn andere collega is even bezig ) rustig noors, maar het liefst engels willen spreken, dan zeggen ze rustig "åh jeg snakker ikke Engelsk!!"
Fijn zeg..
Ik heb wel bloemdingen gemaakt, ik heb alleen niet zoveel foto's, maar 3 :). Ik ben eerlijk gezegd een beetje vergeten dat ik dat moest doen. Morgen sta ik met iemand anders, ik hoop dat zij iets meer engels spreekt als die ik nu heb. Die kan echt alleen Yes en no. Nou dat weet ik ook nog in het noors..
Noujaa, ik weet niet echt veel meer om te vertellen en me hoofd staat er ook niet echt naar..

Tot morgen maar weer.

Ha det.
Esther.

  • 03 Mei 2011 - 20:45

    Esther:

    Ach meissie.. wat vind ik dit vreselijk om te horen.
    Ik heb het eigenlijk wel een beetje aan zien komen na het lezen van al je berichten.
    Ik weet echt heel goed wat je voelt, want ik heb dit ooit een keer meegemaakt toen ik alleen met roy op vakantie was. Het enige wat ik wilde, was naar huis!!!!
    Alleen het vervelende was, toen ik thuis was had ik er heel erg spijt van, en wilde ik weer terug. Heel verwarrend allemaal.
    Ik kan nu allemaal redenen gaan bedenken zodat je je weer een beetje goed gaat voelen, alleen weet ik ook dat dat op dit moment niet helpt. Je voelt je gewoon kl***.
    Ik hoop wel dat je na het gesprek met je vader een beetje bent opgeknapt.
    Ook hoop ik dat je het een beetje kunt vinden met diegene waar je morgen mee werkt.
    Lieve essie, ik wens je heel veel sterkte. Blijf alsjeblieft wel zo goed mogelijk eten, zover als dat kan. En een heeeeeeeele dikke kus en knuffel xxx

  • 04 Mei 2011 - 17:55

    Esther:

    Heey Es,

    Ik heb het goeie nieuws gehoord, en ik ben SUPERBLIJ voor je!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Trondheim

Mijn buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2011

Dag 10

04 Mei 2011

Dag 9

03 Mei 2011

Dag 8

02 Mei 2011

Dag 7

01 Mei 2011

Dag 6
Esther Margaretha

VELKOMMEN TIL NORGE! Hei alle sammen! ( Hey allemaal! ) Ik ben Esther Degeling en ik ben 19 jaar oud. Ik ga voor mijn studie 7 weken naar Noorwegen om daar stage te lopen en nog meer op te steken over het vak. Op deze site wil ik jullie graag op de hoogte houden over wat ik allemaal doe en meemaak. Med venlig hilsen, ( Met vriendelijke groet, ) Esther Degeling

Actief sinds 22 April 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 7661

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 07 Mei 2011

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: